Klantenservice

Waar kunnen wij je mee helpen?

Veelgestelde vragen

Bestellingen die op werkdagen vóór 24:00 uur worden geplaatst, worden die dag nog verzonden vanuit ons magazijn. De levertijd is doorgaans 1-2 werkdagen binnen Nederland en België. 

  • De daadwerkelijke bezorgdag kan in uitzonderlijke gevallen (bijvoorbeeld door extreme drukte of onvoorziene omstandigheden) afwijken. 
  • Bestel je in het weekend? Dan kan het een extra werkdag duren voordat je bestelling wordt bezorgd. 
  • Je ontvangt altijd een verzendbevestiging met een track & trace code zodra je pakket is verzonden. Hiermee kun je de zending volgen. 

Nee, het is helaas niet mogelijk om je bestelling af te halen op locatie of in een winkel. Wij verzenden al onze bestellingen rechtstreeks vanuit ons centrale magazijn om een snelle en efficiënte levering te garanderen.  

Je kunt op dit moment bij ons veilig en eenvoudig betalen met de volgende betaalmethoden: 

  • iDEAL: Meest gebruikte betaalmethode van Nederland
  • Bankcontact: Speciaal voor Belgische klanten
  • PayPal
  • Overboeking: Betaal via bankoverschrijving

Ja, je hebt het recht om je bestelling binnen 15 dagen na ontvangst te retourneren.

Retourneren kan onder de volgende voorwaarden:

  • Het artikel is ongebruikt en onbeschadigd. Natuurlijk mag je je nieuwe item wel voorzichtig uitpakken om het product, het formaat en het materiaal te beoordelen.
  • Het artikel wordt geretourneerd netjes verpakt, indien mogelijk in de originele verpakking.

Besteld via Bol.com

Als je bestelling via Bol.com loopt, kun je het retour aanmelden bij Bol.com. Het retourlabel wordt dan ook via Bol.com verstrekt.

Besteld met cadeaubon van AXIMO

Je kunt een retour melden door in te loggen in je klantaccount, of meld de retour aan zonder account. Je krijgt een retourlabel per mail. Deze plak je op de doos, die je dan inlevert bij een PostNL locatie. Na ontvangst storten wij eventuele betalingen terug op de gebruikte betaalmethode. De rest van de waarde storten we terug op de cadeaubon.

LET OP

Je hebt 14 dagen om aan te geven dat je wil retourneren. Deze termijn gaat in op de dag na de dag dat je het product hebt ontvangen. Als je meerdere artikelen in één keer besteld hebt, dan begint deze termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven het artikel te willen retourneren, moet je het binnen 14 dagen versturen.

Je kunt je retour melden via deze pagina, of door in te loggen in je klantaccount.

Na ontvangst van je retour verwerken wij deze binnen een aantal dagen. Je ontvangt ook een bevestiging per e-mail zodra de terugbetaling is verwerkt.

Indien je gebruik maakt van het retourneren (herroepingsrecht), komen ten hoogste de kosten van terugzending voor je rekening.

We vinden het erg vervelend als je een klacht hebt. Je kunt je klacht indienen door een e-mail te sturen. Vermeld in de e-mail je ordernummer (indien van toepassing) en een duidelijke omschrijving van de klacht. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om de klacht te onderzoeken en naar een passende oplossing te zoeken.

Toch liever persoonlijk contact?

Niet kunnen vinden wat je wilde weten?

Naar de contactpagina

Meld je aan voor de nieuwsbrief